צמחי מרפא בשימוש בספא חלום באמירים

השהות בספא, במיוחד ספא באמירים, תורמת רבות להרגעת הנפש והתפרקות ממתחים. עוזרים לכך  האוירה המיוחדת בספא, הנוף המדהים הנשקף מתוך הספא ומן המרפסת רחבת הידיים שבחוץ וכמובן הטיפולים האיכותיים והמקצועיים המוצעים בספא. רוב סגנונות העיסוי הנמצאים בשימוש בספא דורשים שימוש בשמן. איכותו של שמן העיסוי, שהוא מרכיב כה חשוב בעיסוי, משפיעה על וקובעת למעשה את איכותו של העיסוי. ספא חלום,  הוא ספא בצפון הדוגל בשימוש בשמני עיסוי באיכות וברמה גבוהים ביותר. לרוב מקובל להשתמש במכוני עיסוי שונים בשמן מאיכות ירודה, לפעמים אפילו שמן סינטטי בכדי לחסוך בעלויות. שמנים איכותיים המופקים מחומרים טבעיים בכבישה קרה הם שמנים יקרים, ואתרי ספא רבים נמנעים מלהשתמש בהם בכדי לחסוך בהוצאות.
בספא חלום באמירים, אנו מאמינים כי איכות החומרים הנוגעים בגוף המטופל ולעיתים אף נספגים אל תוך הגוף דרך העור, היא בעלת חשיבות עליונה. לכן אנו מוהלים ומערבבים את שמן העיסוי הנמצא בשימוש בספא, בעצמנו. שמן העיסוי בספא חלום מורכב מתערובת של שמנים איכותיים ביותר המופקים מחומרים טבעיים בכבישה קרה. התערובת מורכבת משמן שקדים, שמן זרעי ענבים ושמן זית. אל התערובת הזאת, אנו מוסיפים תמציות של שמנים אתריים המופקות מצמחים. לרוב השמנים האתריים הנמהלים אל תערובת השמן מופקים מצמחי מרפא. השימוש בשמן אתרי, שהוא שמן המופק כאמור בתהליך מיוחד מצמחי מרפא, תורם לרוב לתחושת הרוגע והשלווה של המטופל.
צמחי מרפא נמצאים בשימוש כבר שנים רבות לצרכים שונים של ריפוי וגם קוסמטיקה. צמחי מרפא רבים, תפסו לעצמם מקום של כבוד על המדף הביתי כתרופה זמינה לבעיות שכיחות כגון כוויות, עקיצות יתושים, כאבי ראש, כאבי גב, היפר אקטיביות בילדים, הצטננויות ושאר תחלואי החורף ועוד. בספא, משמשות התמציות המופקות מצמחי מרפא, לבד מהשפעה ישירה, גם להשפעה בדרך חוש הריח, מה שנקרא בשפה מקצועית "ארומטרפיה" או בתרגום חופשי – ריפוי בדרך חוש הריח. 
גם מוצרי הקוסמטיקה הנמצאים בשימוש בספא חלום, מתוצרת החברה הבינלאומית הצרפתית המפורסמת, חברת "ג'רנטיק" , עושים שימוש בחומרים טבעיים לגמרי ליצירת מוצרי האיכות שלהם, בין היתר תמציות של צמחי מרפא, או ליתר דיוק החומרים הפעילים מתוך צמחי המרפא. ג'רנטיק היא חברת קוסמטיקה אשר חרטה על דגלה את המוטו "הרבה מעבר לקוסמטיקה" שכן החברה מאמינה כי רק דרך טיפול פנימי מעמיק בריפוי הגוף ורקמת העור, ניתן באמת להתגבר על הסימפטומים החיצוניים המופיעים על העור. לכן בוחרת החברה להפיק את החומרים שלה רק מחומרים טבעיים המגיעים מעולם הצומח ומעולם הים – ויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו המופקות מצמחי מרפא ומעולם הים – מלחים ואצות ים. אנו רואים אם כך כי צמחי מרפא נמצאים בשימוש גם בספא המודרני ולא הכל זה "סיפורי סבתא"...

מוזמנים לקרוא מאמרים ספא נוספים