ספא פרטי בצפון - חלום שמתגשם

 
אם גם אתם נמנים על אותם אנשים שכשמבקשים מהם לתאר את החופשה החלומית שלהם הם אומרים "צימר עם ספא פרטי", או מזכירים את כל נושא העיסויים והטיפולים כחלק בלתי נפרד מהחופשה, אתם יכולים להפסיק לחלום ולהתחיל להגשים. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לחפש צימרים עם ספא בצפון או בכל מקום אחר שתחפצו לנפוש, לוודא שהם מעוצבים לטעמכם ושהם מציעים את כל מה שהייתם רוצים בחופשה החלומית שלכם, להזמין לכם לילה או יותר (רצוי יותר...) ופשוט להתחיל ליהנות. 


זה לא מסובך – זה פשוט כל כך


בעבר לא היו כל כך הרבה צימרים בצפון או בכלל בארץ ובטח שאי אפשר היה לחשוב על צימר עם ספא פרטי בצפון. אנשים נהגו לנפוש יותר בבתי מלון ונסיעה לצימר בצפון (שם התחיל הקונספט של אירוח בצימרים) נחשבה למותרות. עם הזמן ראו כי טוב, ויותר ויותר אנשים בצפון וברחבי הארץ החליטו להקים חדרי אירוח מעץ ולספק חוויה כוללת של אירוח מפנק. הביקוש גבר וכך גם ההיצע, והיום ניתן להזמין חופשה בצימר במחירים נוחים לגמרי. מה שעוד השתנה הוא רמת האבזור של הצימרים. אם בעבר חדר האירוח כלל רק את הריהוט הבסיסי, הרי שהיום צימרים כוללים הרבה מעבר למיטה וארון. ג'קוזי הוא כבר חלק בלתי נפרד מיחידת האירוח שנקראת צימר, ומסך טלוויזיה שטוח ומגוון הסרטים שלידו הם כבר מזמן "בילד אין" בתוך הצימר. יש צימרים מעוצבים בסגנונות שונים – אתניים, מודרניים, מעץ או מאבן, וכל אחד מהם מציע חוויה מסוג אחר. למרות זאת, רק צימרים מעטים מציעים את החוויה המושלמת שמציע צימר עם ספא פרטי בצפון ובכלל.


ליהנות מכל רגע


כשאתם מגיעים לצימר עם ספא פרטי אתם מגיעים לגן עדן, כי יש לכם הכול: גם צימר שכולל את כל הפינוקים כמו מיטה רחבה, מסך טלוויזיה ענק, ג'קוזי גדול, בקבוק יין ועוד, וגם מתחם ספא פרטי שבו תוכלו ליהנות ממגוון עצום של עיסויים, שישחררו לכם כל שריר תפוס ויספקו לכם תחושה עילאית של רוגע ושלווה. כשתבחרו להגיע לצימר עם ספא בצפון שהוא כולו שלכם, תוכלו לשכוח לגמרי מכל טרדות היום ולהעניק לעצמכם פינוק זוגי נפלא שכל כך מגיע לכם. אז אם אתם רוצים זמן לעצמכם, זמן שהוא כולו חלום, ספא חלום באמירים וצימר שיש בו הכול הם התשובה בשבילכם. תיהנו!