מלון ספא בצפון

כולנו מרגישים את הצורך בחופשה. במציאת מקום רגוע שבו אפשר לנוח, ליהנות, להתחבר לעצמנו ולהירגע קצת מלחצי היום. לפעמים אנחנו יוצאים לחופשה של כמה ימים, ולפעמים זהו ביקור יומי למכון עיסויים או לספא.
אך למה לא לשלב ביניהם? להביא אל החופשה את הרוגע והמנוחה, ולהביא אל העיסויים והספא את הנוף והפינוק שמקבלים בחופשה?

אנחנו בספא חלום מאמינים שהשילוב של מקום לינה, ארוחה טובה ובריאה, ורוגע לגוף מהווה את החופשה המושלמת. אצלנו תרגישו ממש כמו במלון ספא בצפון: לרשותכם יעמוד צימר מפנק במתחם פרטי, ותקבלו בילוי פרטי בספא מפנק בו תוכלו להנות ממגוון טיפולים ועיסויים. הספא כולו יעמוד לרשותכם למספר שעות בהן תוכלו להשתמש בכל שירותי הספא, ולבחור מטיפולים שונים.
 
אנו מתעסקים בטיפולים ומתמחים בתחום מזה שנים רבות. עברנו הכשרות וקורסים במדינות שונות, ביניהן צרפת, תאילנד, אוסטרליה וישראל. צברנו ידע רב מכל תחומי הטיפול האלטרנטיביים האפשריים, והעיסויים שלנו הם ברמה מקצועית מאוד גבוהה.
 

בספא שלנו תוכלו למצוא:

  • ג'קוזי ענק ליד חלון גדול המשקיף על הנוף הגלילי
  • סאונה יבשה
  • חדר חמאם טורקי, בו תקבלו הדרכה לשימוש עצמי וקרצוף. ישנה גם אפשרות לשלב את חבילות הספא יחד עם עיסוי בחמאם טורקי. העיסוי מתחיל בקרצוף הגוף בליפה מיוחדת להמרצת מחזור הדם, שטיפת הגוף בזרמי מים חמימים וקרירים לסירוגין, עיטוף גוך המטופל בהררי קצף סבון, ולבסוף עיסוי של כל הגוף בקצף ושטיפה במים חמימים וקרירים לסירוגין.
  • בריכת שחייה
  • פינת כיבוד עם קפה תה ושתייה קרה
  • מרפסת נוף ענקית המשקיפה אל הנוף
  • מקלחות ומלתחות
  • בנוסף- בחדר הטיפולים שלנו תוכלו להזמין טיפול מתוך מגוון רחב של סגנונות עיסוי. מעיסוי שוודי, עיסוי רקמות עמוק, אבנים חמות, עיסוי תאילנדי, רפלקסולוגיה, איורוודה, לומי לומי, ועד טיפולי פנים ועוד.
הצימר של ספא חלום צמוד לספא, שקט קטן ואינטימי. הצימר מתאים במיוחד לזוגות, אך אפשר גם להגיע אליו כקבוצה של חברות וחברים ו/או משפחה.
בצימר תוכלו למצוא ג'קוזי זוגי גדול, טלויזיה עם כבלים, מטבח מאובזר עם מכונת אספרסו בקבוק יין תה וקפה ופירות יבשים, ומגבות מפנקות עם חלוקים וכפכפים.
בנוסף- תקבלו ארוחת בוקר מפנקת ועשירה שאנו מכינים בעצמנו, בשעה הנוחה לכם. יש אופציה לארוחה טבעונית או צמחונית. במידה ויש לכם בקשות או הגבלות מיוחדות, תוכלו לעדכן אותנו כדי שניצור את הארוחה המושלמת עבורכם.
 
*הכניסה לספא מגיל 18 ומעלה.
*הספא מתאים לבודדים ולקבוצות (משפחה/חברים/מסיבות רווקות ורווקים) עד כ16 משתתפים.