ימי כיף בצפון     

לפעמים נגמרים הרעיונות בקשר לאפשרויות העומדות בפני מי שאחראי לארגן יום גיבוש לקבוצת העובדים ממקום העבודה שלו, והוא ניצב נואש מול צג המחשב, לא יודע מהיכן תצמח לו הישועה.

לא מזמן ארחנו אצלנו בספא חלום באמירים, במסגרת ספא לקבוצות, קבוצה של עובדים שהגיעה אלינו מאחד מהמפעלים בצפון. יום גיבוש, לחברי קבוצה מאותו מקום עבודה, הוא מרכיב חשוב ביצירת צוות עובדים מלוכד ומגובש הפועל במקום העבודה מתוך ערבות ואכפתיות הדדית. האחראי על ארגונו של יום הגיבוש לקבוצה של עובדים מהמפעל, חיפש לעצמו רעיון מקורי איך להעביר יום של כיף וגיבוש לעובדים, ולא הצליח למצוא פתרון מתאים עד שבמקרה הגיע אלינו דרך חבר שכבר ביקר אצלנו בספא והמליץ עלינו בחום. ימי כיף בצפון, הופכים להיות יותר ויותר פופולריים בשל מגוון רחב של פעילויות שמוצעות לאורחים בצפון.

בין היתר, אחד הפתרונות האידיאליים הוא יום כיף לקבוצות בספא. כאן בספא חלום, אנו מציעים לקבוצות המחפשות להעביר יום כיף בצפון, חבילה אידיאלית הכוללת בילוי פרטי בספא ושימוש חופשי בכל המתקנים (סאונה יבשה, חמאם טורקי וג'קוזי קבוצתי גדול מול חלון פנורמי המשקיף אל הנוף) כמו כן, בחדרי הטיפולים, ייהנו חברי הקבוצה מטיפולי ספא מקצועיים ומפנקים. בחוץ במרפסת פנורמית המשקיפה אל נופי הגליל הקסומים, יוכלו חברי הקבוצה ליהנות מאויר הרים צלול, ולהירגע מהשקט והשלווה המיוחדים המאפיינים את ספא חלום, בשל מיקומו המיוחד.

ובכן, בסופו של דבר, עשה האחראי על ארגון ימי כיף וגיבוש לעובדים את הבחירה הנכונה והגיע עם קבוצת העובדים ממפעלו אלינו לספא באמירים. הקבוצה נהנתה עד בלי די מהשהות במתחם הספא, בפרטיות מוחלטת, רק הם וחבריהם לעבודה נהנים מהמתחם באופן פרטי. העיסויים כאמור ברמה מקצועית גבוהה, תרמו את חלקם לשחרר את המשתתפים מהמתח שמצטבר בעבודה, ובכך לשחרר את המשתתפים וליצור אוירה חברית, שמחה ומשוחררת. מטרת הגיבוש בין העובדים הושגה במלואה. מנהל הקבוצה אמר לנו עם סיומו של יום מלא חוויות, כי מעתה ואילך, בילוי של יום גיבוש בספא בצפון תהיה אחת מן האופציות המועדפות עליו בארגון ימי כיף בצפון לקבוצות עובדים מן המפעל שלו.