טיפול פנים טבעי

ספא חלום הוא ספא בצפון המציע לאורחי הספא, נוסף למגוון רחב של עיסויים, גם את סדרת טיפולי היופי והספא עם המוצרים של חברת ג'רנטיק וטיפולי פנים טבעיים עם מוצרי הטיפוח הטבעיים שאנחנו מייצרים במקום "זמן חלום - קוסמטיקה טבעית מהגליל.

זמן חלום - מוצרי טיפוח טבעיים מהגליל, אלו מוצרי טיפוח טבעיים שאנו רוקחים במקום, המוצרים שלנו 100% טבעיים, אורגניים, טבעוניים, ללא חומרים משמרים רעילים, ללא חומרי ריח וכימיקלים רעילים.

טיפול פנים טבעי: טיפול זה מותאם במיוחד עבורך ומותאם לסוג העור שלך, טיפול אנטי אייג'ינג לעור מבוגר ויבש, טיפול באקנה, טיפול בעור שמן ומעורב וטיפול בכתמים. הטיפולים נעשים עם מוצרי הטיפוח הטבעיים שלנו - "זמן חלום - מוצרי טיפוח טבעיים מהגליל", ללא חומרים משמרים רעילים, ללא חומרי ריח וכימיקלים רעילים. הטיפול כולל ניקוי, פילינג טבעי, הסרת קומודונים, הזנה של העור עם מוצרי הזנה איכותיים בהתאם לסוג העור שלך ומסיכה מותאמת אישית.  המותאם ספציפית עבורך, יוציא אותך רעננה, זוהרת עם חיוך רחב על הפנים. מחיר טיפול זה הוא 280 ₪. עכשיו, מחיר הכרות מיוחד 250 ש"ח בלבד משך הטיפול כשעה. ניתן לשדרג את חבילת הספא עם טיפול פנים טבעי של 30 דקות טיפול רק ב - 180 ₪ !