טיפול פנים אנטי אייג'ינג

ספא חלום, הוא ספא בצפון אשר מתמחה בטיפולי פנים ייחודיים מבית היוצר של חברת ג'רנטיק. בספא מוצעים לכם מגוון רחב של טיפולי ספא איכותיים, טיפולי ספא ג'רנטיק 
      
טיפול פנים אנטי אייג'ינג 
הטיפול מיועד למלחמה בהזדקנות העור. את תהליכי ההזדקנות והסימנים שתהליכים הללו מותירים על עור הפנים, לא ניתן כמובן לבטל לחלוטין. מאידך, טיפול נכון ומקצועי, עם מוצרי האיכות של ג'רנטיק, יכול בהחלט לטשטש את הסימנים הללו, בכך שהוא עוזר להחיות ולהחזיר לעור את האלסטיות והחיוניות שאבדו לו עם הגיל, למתוח ולמצק את עור הפנים, להחזיר לו מראה זוהר וברק טבעי. כל זאת נעשה לא התערבות כירורגית אלימה, בעזרת החומרים האיכותיים של ג'רנטיק. טיפול עם סדרת המוצרים ANTI-AGE MARINE, מתחיל עם ניקוי הפנים עם ג'ל מרין. הקרם עוזר לנקות את העור מתאים מתים, חודר פנימה ומנקה את הנקבוביות לעומק, ומכין את העור להמשך הטיפול - הזנת העור בחומרים המזינים. נמשיך את הטיפול במסכת מרין המזינה, מחדשת ומחזירה לעור את הגוון הטבעי שלו, נמשיך בחומצת פרחים ומיטו ספציאל לפילנג וניקוי עמוק אך עדין של העור, נמשיך בקרם "ג'ר ליפט" של ג'רנטיק, הוא קרם ביולוגי לליפטינג אמיתי של עור הפנים, מופק משישה חומרים פעילים המופקים מעולם הים, על בסיס הביו טכנולוגיה המתקדמת של ג'רנטיק. הקרם חודר בקלות ובמהירות לעור ומקנה תוצאות מדהימות בעלות השפעה ארוכת טווח. הטיפול מעורר את נשימת העור ואת צמיחת התאים, מרענן את פני העור ומעודד את התחדשות העור. 
לאחר מכן נזין את העור בקרמים מזינים של ג'רנטיק, בהתאם לסוג העור של המטופלת, כולל קרם הדגל של ג'רנטיק - סינקרו, נסיים את הטיפול במסכת מרין אסנס, העשוי מתרכובת אצות מזינות - סיומת מושלמת לטיפול האנטי אייג'ינג של ג'רנטיק.

        
 
טיפולי פנים ג'רנטיק נוספים בספא חלום ספא בצפון